Ruka ikonického tetovače Franca Vescovi v černých rukavicích ponoří jehlu do čepice hedvábného onyxového indického motocyklového inkoustu. Vznáší svůj rotační stroj Bishop nad klíční kost legendárního motokrosaře Careyho Harta, který sedí bez košile a usmívá se ve své garáži. Hart je na svém šťastném místě. V jeho dílně na něj čekaly řady motocyklů, včetně indiánského náčelníka jeho manželky (zpěvačky Pink), který se vydává vzdát hold bombardérům z 2. světové války; stěny zdobí umění inspirované motocykly, skate paluby, hrací deska, kterou mu Pink navrhovala, kresba jeho dcery Willow a fotografie jeho malého syna Jamesona; vysoko nad tetovacím umělcem a Hartem visí motocykl, na kterém jel, když jako první během soutěže převrátil kolo o objemu 250 ccm – je vhodně zavěšené na stropě vzhůru nohama. Vescovi si svůj design prohlíží naposledy. Oba unisono vydechnou, zatímco šikovná ruka tetovače uvolní jeho ostrost směrem k Hartově napnuté kůži. Jehla tlačí černý inkoust do Hartovy dermis. Vydechnout Nyní je prvním člověkem, který si nechal vytetovat motorku do těla.

Jízda byla vždy v Hartově krvi. Je to motokrosový jezdec třetí generace. “Jel jsem na motocyklu před kolem,” řekl Hart. “Přijel jsem dolů o svých čtvrtých Vánocích a sedělo tam na mě zářivé, lesklé, nové kolo o objemu 50 ccm.” Druhý den jsem jel. Pravděpodobně o měsíc později jsem měl svůj první závod a bylo to odtud celé z kopce. “

Byly tam sjezdy, stoupání a nějaké epické skoky. Po maturitě byl Hart profesionálním jezdcem na okruhu AMA Supercross a poté se stal absolutní rockovou hvězdou v hnutí Freestyle Motocross s medailemi, backflipem a trikem, který od té doby nazýval „Hart Attack“.

Indický motocyklový inkoust 5

Své jméno také uvedl ve franšíze kvalitních tetovacích obchodů a kulturního oblečení ve společnosti Hart and Huntington Tattoo Company. Umění a dovádění v obchodě zplodilo jeho A.&E televizní pořad Inked, který běžel na 40 epizod. „Pro mě je určitě spojitost mezi ježděním a tetováním,“ řekl Hart. “Když jsem byl mladší, šel jsem po cestě stát se, doufejme, mistrovským supercrossovým závodníkem.” V té době byl závodní model velmi tradiční. Chtěli velmi čistý střih, víte, košili s límečkem a perfektně ostříhané vlasy-jako v NASCAR. Ale hrstka kluků, včetně mě, se proti tomu všemu vzbouřila a první, co jsme udělali, bylo, že jsme si začali silně tetovat a barvit si vlasy všemi druhy šílených barev. Proti tomu jsme se vzbouřili a udělali jsme, co jsme chtěli. “S tímto duchem Hart dosáhl vzácného vzduchu a vztahu s ctihodným indickým motocyklem. Na počest jejich vzájemného obdivu se Ind zamýšlel: „Co dostaneš, ten chlap, který dokázal všechno?“

Indický motocyklový inkoust4

Nové tetování – ale ne jen tak nějaké nové – první tetování vyrobené z uhlíku z motocyklu.

Indian konzultoval proveditelnost s redaktory časopisu Inked (bez vztahu k Hartově dřívější show) a přestože jsme o takovém úsilí nikdy neuvažovali, protože jsme znali složení tetovacího inkoustu, dali jsme vytetovaný palec nahoru.

Hart je zcela pokryt tetováním, některé z našich oblíbených provedené biskupem černošedého Vescovi, který také náhodou vyrábí neuvěřitelný inkoust s Jackem Rudym pod jejich značkou Nocturnal Tattoo Ink. Zavolali jsme Vescovi.

Pokud jste nikdy neměli zřetelné potěšení setkat se s Vescovi na tetovací konvenci, je mimořádně přívětivý. Přestože je v inkoustových tiskárnách Rushmore of OG LA-ve městě se spoustou vytrvalostních tetovacích umělců a celebrit-jeho chování vám připomíná, že v jádru tetování je to stále odvětví služeb. Když jsme mu představili myšlenku, nadchl ho koncept, ale především vyjádřil, že je pro něj ctí, že budeme moci vytvořit tento speciální zážitek pro jeho klienta a přítele..

Indický motocyklový inkoust8

“Carey a já se vracíme o deset let zpět,” řekl Vescovi. “Jezdil jsem na výlety z jižní Kalifornie do Vegas, abych tetoval v jeho obchodě Hart a Huntington a byl v reality show Inked.” Carey mě seznámil se spoustou lidí. Byla to opravdu stěžejní část mé tetovací kariéry. Když máme svá tetování, probíhá jen taková zábavná dynamika, kde máme vzájemné pouto. Náš vztah má co do činění s tetováním a pak další jeho část souvisí s mým respektem k němu jako otci, manželovi, kreativci a někomu, kdo má vášeň. V tom jsme si podobní, jeho vášeň pro motocykly a moje pro tetování. “

Vescovi řekl, že existuje mnoho způsobů, jak extrahovat uhlík z Hartova kola, ale vzít do stroje pásovou brusku by duši do inkoustu nedestilovalo. Místo toho, aby Vescovi zachytil podstatu Hartova jezdeckého stylu, měl jiný nápad.

Cestovali jsme několik hodin severně od Los Angeles do Hartovy domácí garáže. Zasazeno do obrovského zlatého údolí bylo snadné rozeznat, které sídlo je jeho, protože v době, kdy jsme dorazili, nebyla na žádném horizontu vidět žádná jiná struktura. Hostitel potřásl Vescovi tlapou rukou, která má vytetované H-A-R-T přes klouby prstů, a poté druhou rukou, která čte L-U-C-K, přitáhl svého přítele k objetí. Hart zařadil rychlost a vyvalil jednu ze svých indických motocyklů, která byla přizpůsobena pro práci na prašné cestě. Namontoval stroj těsně za garážová vrata postavená proti obrovské krajině jantarových kopců a klidné modré obloze. Chytil a roztrhl motocykl a poslal V-twin motor do řevu a pneumatiky do níže, zatímco krajina zmizela za mléčnou stěnou kouře.

Indický motocyklový inkoust 7b

Hart ještě jedním švihnutím zápěstí přestal roztáčet kola a vrhl se do krajiny. Vescovi vykročil k místu vyhoření, shromáždil zbytky roztaveného kaučuku a vložil jej do sterilní lahvičky. Poté, několik minut po jeho radosti, Hart zahřměl a vypnul motor, což Vescovi umožnilo setřít výfukové plyny uhlíku syntetizovanému indickým motorem. Vzal pryskyřici do své laboratoře „kde jsme ji alchymickým procesem ohně a sazí proměnili na uhlíkový prášek,“ řekl Vescovi. “Potom jsme oddělili všechny toxiny a sterilizovali je, abychom se ujistili, že budou v bezpečí.” Od té chvíle jsme to promíchali, oddělili a ujistili jsme se, že směs je hodná zajištění toho, že tetování bude pevné. “ Poté dodal, že odvar k jeho celkovému procesu výroby inkoustu a byla vytvořena první láhev indického motocyklového inkoustu.

Nyní co tetovat?

Indický motocyklový inkoust 2

“Kromě mé rodiny jsou motocykly nejdůležitější věcí v mém životě, takže je to skvělý způsob, jak je spojit,” řekl Hart. “Před šesti lety, když se mi narodila dcera Willow, mi Franco vytetoval na krk anděla se svým jménem.” Pod to přidáme Jamesona. Dochází mi kůže, takže to je to nejlepší, co teď můžu udělat. “

“Myslíš, že to vydrží?” Zeptal se Hart Vescovi.

“Ano,” řekl tetovatel o své ruční práci. “Rozhodně.”

Indický motocyklový inkoust 1

“Děkuji,” řekl Hart. “Je skvělé být prvním člověkem, který má vytetovaný motocykl ve své kůži.”

Na Vescovi není ten okamžik ztracen. “Tento projekt je pro mě velmi jedinečný,” řekl. “Jako tetovací umělec jsem byl požádán, abych dal popel blízkých do inkoustu, který je silný, a DNA tohoto motocyklu má ve svých molekulách celého ducha a energii indické značky.” Pokud přemýšlíte o tetování, je to trvalé označení ve vaší kůži, takže je součástí vašeho živého organismu. Máš to v krvi. “

Indický motocyklový inkoustHero2

Zatímco se tetování aplikuje – připájení syna na motorku – Hart si myslí, že předal jezdecký gen. “Můj syn, moje dcera, moje žena, jsme všichni spojeni motocykly,” pokračoval Hart. “Jedeme. Moje dcera jezdila od svých tří let. V den, kdy jsme se potkali, jsem nechal svou ženu jezdit. Můj malý chlapec bude pravděpodobně jezdit, když mu budou dva nebo tři roky, takže není pochyb o tom, že motocykly jsou v naší rodině obrovským poutem. Být schopen pojmout esenci indického kola, zapracovat jej s inkoustem a skutečně jít do mého těla na tetování mého syna, je docela úžasné. “

První americká motocyklová společnost je nyní v pokrevní linii Hart.

Indický motocyklový inkoustHero3

Další informace o umělcích, kteří používají Indický motocyklový inkoust.